Friends link: msc.tamu.edu mb3-862 mortontheatre.com 9L0-012 villageofelida.org 70-417 bxmc.poly.edu mb3-862 cs-tech.org 9L0-012 lionelrichie.com
Grupa Szarka to Twoja marka! - analiza rynku
Witryna korzysta z plików Cookies zgodnie z celami określonymi w polityce Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Więcej szczegółów znajdziesz w polityce Cookies.
www.


Realizacje
Domeny
Hosting
Projektowanie www
Reklama w Internecie
Dodatkowe usługi
tłumaczenia
redagowanie i korekta tekstów
analizy rynku
strategie rozwoju firm
organizacja imprez


Newsletter

Jeśli chcecie być Państwo powiadamiani o nowościach na stronie prosimy poniżej zamieścić swój adres e-mail. Przycisk 'wypisz' usunie wskazany adres email z listy powiadamianych.

Poleć nas!

Możecie Państwo polecić naszą stronę swoim znajomym. Wystarczy wpisać poniżej ich adres email.


Rynek
jest miejscem działania firmy. Jest źródłem jej przychodów i zysków. Ponieważ każda firma jest inna, charakterystyczny jest również układ czynników rynkowych wpływających na jej funkcjonowanie.

Poznać rynek oznacza zorientować się w najbliższym otoczeniu działania firmy. To znaczy poznać m.in. wielkość popytu, segementy rynku oraz czynniki wpływające na popyt. Poznać rynek oznacza również pozyskać informacje o podaży i czynnikach ją kształtujących. Znajomość obu elementów, tj. popytu i podaży na rynku, jest niezbędne dla przeprowadzenia analizy kształtowania się cen i wyznaczenia prognoz.

Celem analizy rynku
jest pozyskanie wiedzy, która jest niezbędna dla podejmowania decyzji dotyczących np. strategii rozwoju firmy czy też decyzji związanych z planowaniem działań marketingowych.

W ramach analizy rynku dokonujemy badania m.in.: popytu (realnego i potencjalnego) oraz czynników go kształtujących, podaży i tego, co na nią wpływa. Identyfikujemy segmenty rynku, kluczowe czynniki konkurencyjności oraz szanse i zagrożenia dla przedsiębiorstwa. Na tej podstawie, jak również bazując dodatkowo na danych firmy, przeprowadzamy analizę jej mocnych oraz słabych stron. Następnie określamy zasadnicze problemy oraz wskazujemy sposoby ich rozwiązania.
Za każdym razem zakres analizy rynku dostosowujemy do indywidualnych potrzeb zleceniodawcy, starając się, aby przeprowadzone przez nas badania dały odpowiedź na pytania nurtujące kierownictwo firmy.
 

 
Hermes24 Biuro Promocji
Hermes24 Biuro Promocji
Restauracja Frida
Restauracja Frida
Gabinety Stomatologiczne Suchanek
Gabinety Stomatologiczne Suchanek
 
o nas aktualności kontakt partnerzy
GrupaSzarka © 2007, wszelkie prawa zastrzeżone